02 Μαρτίου 2013

Ας μάθουμε πρώτα να ακούμε!

Προς όλους τους γονείς αλλά και για αυτούς που ενδιαφέρονται να μάθουν πως νιώθει ένα αυτιστικό κορίτσι..

Λίγα λόγια της Carly, περιγράφοντας αυτά που νιώθει:


'Οι άνθρωποι με κοιτάζουν και υποθέτουν ότι είμαι χαζή, γιατί δεν μπορώ να μιλήσω'
'Είναι δύσκολο να είσαι αυτιστική γιατί κανείς δεν με καταλαβαίνει. Τι θέλω; Θέλω να είμαι όπως όλα τα παιδιά. Αλλά δεν μπορώ.Γιατί είμαι η Carly'
'Είμαι αυτιστική, αλλά αυτό δεν είναι το ποια είμαι. Δώσε μου λίγο χρόνο να με μάθεις, προτού με κρίνεις.'

Στην ερώτηση γιατί χτυπάει το κεφάλι της απαντάει.
'Γιατί αν δεν το χτυπήσω νοιώθω λες και το κορμί μου θα ανατιναχθεί. Είναι σαν να ταρακουνάς ένα κουτάκι κοκα κόλας. Αν μπορούσα να το σταματήσω θα το σταματούσα, αλλά δεν είναι σαν να κλείνεις τον διακόπτη. Ξέρω τι είναι σωστό και τι λάθος αλλά είναι σαν να παλεύω ενάντιο στον εγκέφαλο μου για να υπερισχύσω'

Αξίζει να δείτε όλο το βίντεο εδώ:


'Νομίζω ότι πολλοί άνθρωποι παίρνουν αρκετή από την πληροφόρηση τους από τους λεγόμενους "ειδικούς", αλλά αν ένα άλογο είναι άρρωστο, δεν ρωτάς το ψάρι τι δεν πάει καλά με το άλογο. Πηγαίνεις κατευθείαν μπροστά στο στόμα του αλόγου για την απάντηση'.

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου